utorok 10. novembra 2015

Milujem farby jesene ♥


Ahojte! :) Dnes je opäť jeden z tých krásnych jesenných slnečných dní,keď sa človeku sa ani nechce veriť, že už je začiatok novembra.Teplomer ukazuje 18 stupňov! Ešte k  tomu mám dnes v práci voľno a tak som sa s manželom bola trošku prejsť s naším maznákom a načerpať energiu. Milujem jeseň a jej farby, ako na prírode, tak aj na svojom oblečení. Dnes som si na seba vzala svoje obľúbené čižmy, ktoré mám už tretí rok, ale stále ich mám s čím kombinovať. Ďalší z mojich obľúbených kúskov je svetrík, na ktorý som narazila už dávnejšie v Second-Hande. Som rada že tento outfit som si tento rok ešte stihla užiť a dúfam, že to nebolo posledný krát. :)

Oblečené mám :
  •  čižmy : Deichmann
  • riflové krátke rifle : second-hand
  • tričko : Bershka
  • sveter : second-hand














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára