utorok 3. novembra 2015

NYC Expert Last Lip Lacquer : hodnotenie


Ahojte! :) Dnes by som sa s vami chcela podeliť o moje najnovšie úlovky zo sveta líčidiel. Sú to "laky" na pery Expert Last Lip Lacquer od značky NYC. Neviem či ich zaradiť medzi lesky alebo tekuté rúže, asi niečo medzi.:) Majú viac odtieňov- od nude cez ružovú, až po sýtočervenú. Mňa najviac oslovili odtiene č. 201 , 203 a 204.
Z rúžov som nadšená a určite ich budem používať v salóne. Majú veľmi sýtu pigmentáciu, krásne sa rozložia na perách a neusádzajú sa v zárezoch pier.
Dnes som použila tieto rúže bez použitia kontúrky, aby vynikli samé o sebe. Odporúčam ale používať kontúrku pre dokonalý obrys pier. Kontúrka zároveň zabraňuje rozpíjaniu rúžu na perách.
Osobne tento produkt hodnotím veľmi kladne.
Pomer cena/kvalita je výborný. Rúž stojí necelé 4 Eurá, ale kvalitou môže konkurovať oveľa drahším značkám.
Dostanete ho kúpiť v sieti drogerií 101 Drogerie


Popis produktu

Dlhotrvajúci lesk na pery s ľahkou textúrou, ktorá Vám zaručí neodolateľne lesklé pery po celý deň.
Určené pre: Ženy
Účinky: oslnivý lesk a vysoké krycie vlastnosti, jemná textúra vydrží na perách niekoľko hodín, vysoká stálosť farby
Ako používať: Nanášajte na pery pomocou aplikátora.






NYC Expert Last Lip Lacquer - odtieň č. 201 

NYC Expert Last Lip Lacquer - odtieň č. 204

NYC Expert Last Lip Lacquer - odtieň č. 203

NYC Expert Last Lip Lacquer - odtieň č. 203 - takto vyzerá rúž po 3 hodinách nosenia, pričom som jedla a pila.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára