pondelok 9. novembra 2015

VEGAN brownie z červenej fazule, ovsených vločiek s lesným ovocím a čokoládou


Ahoj! :) Dnes by som sa chcela s vami podeliť o jeden zdravý a veľmi chutný koláč bez výčitiek. :)
Je to vegan brownie z červenej fazule, ovsených vločiek s lesným ovocím a čokoládou. Do koláča nejde ani múka, ani cukor a vďaka použitiu fazule a proteínu je veľmi výživný a zdravý.

Budeme potrebovať : 
  • 250 g červenej fazule ( na noc ju treba namočiť do vody )
  • 3/4 šálky jemných ovsených vločiek
  • 2 menšie zrelé banány
  • 1 nastrúhané jablko
  • 4 polievkové lyžice kakaa
  • 2 odmerky rastlinného proteínu 
  • horká čokoláda
  • škoricový cukor
  • stévia ( množstvo podľa chuti )
  • agáve sirup
  • 1 šálka rastlinného mlieka
  • kokosový olej - cca 3 polievkové lyžice
  • lesné ovocie


Postup : 

Červenú fazuľu si dáme uvariť do mäkka, dáme všetky ingrediencie okrem čokolády a lesného ovocia. Všetko spolu zmixujeme do hladka.


 Pridáme lesné ovocie a premiešame.


Následne cesto vylejeme na vymastený a múkou posypaný plech. Horkú čokoládu si nakrájame nadrobno a posypeme ňou koláč. Koláč dáme do vopred vyhriatej rúry a pečieme cca 30-35 minút pri 180 stupňoch. Po vytiahnutí z rúry koláč posypeme škoricovým cukrom a polejeme agáve sirupom.
Po vychladnutí môžeme jesť, prajem dobrú chuť. :-P









1 komentár:

  1. Ahoj, vďaka za recept. Nápad na bezlepkový vegánsky koláč ma fakt potešil, ale nepodarilo sa mi ho pripraviť taký, ako vyzerá na Tvojich fotkách. Spodok aj vrch sa mi upiekli ale stred je takmer tekutý, hoci som ho piekla hodinu. Taký má byť?

    OdpovedaťOdstrániť