streda 4. novembra 2015

VEGAN proteínové guľky s mandľovým maslom a ovsenými vločkami


Ahojte! :) Dnes idem do práce až poobede a tak som sa rozhodla naplno využiť voľné dopoludnie a vytvoriť niečo zdravé a zároveň chutné. Sú to vegánske proteínové guličky s arašidovým alebo mandľovým maslom, sušeným ovocím a vločkami. Recept je veľmi jednoduchý a rýchly.  Guličky sú zdravé a plné proteínov a zdravých tukov z orechov.

Budeme potrebovať :
  • arašidové alebo mandľové maslo ( ja používam mandľové crunchy od MYPROTEIN )
  • jemné ovsené vločky
  • sušené ovocie mix
  • agáve sirup alebo javorový sirup
  • proteín ( použíla som ryžový proteín ale najlepší je od Sunwarrior čokoládový )
  • kokosový olej - nieje potrebný ale guličky lepšie držia pokope a cesto sa menej drví
  • stévia prášok - tak isto nieje treba, iba ak chceme guličky sladšie a nechceme použiť cukor
  • škoricový cukor
  • horká čokoláda


Podľa fantázie môžeme použiť aj kokos, vanilku, mak . Je to už na vašej momentálnej chuti. Ja som dnes použila čo som mala doma. :)

Postup :


  • do misky si dáme maslo ( ja som dala cca 3/4 z 2 dcl pohára )
  • pridáme ovsené vločky - množstvo také, aby bola konzistencia ako na foto - také hustejšie cesto
  • pridáme dve odmerky proteínu
  • cesto dochutíme s agáve sirupom ,alebo javorovým sirupom a škoricovým cukrom. Ak chceme guľky sladšie, pridáme stéviu
  • ak sa cesto zle spája, pridáme kokosový olej 
  • tyčovým mixérom rozmixujeme hmotu, aby cesto bolo jemnejšie a lepšie sa nám tvarovali guličky
  • do cesta pridáme sušené ovocie, orechy, alebo kokos - podľa chuti :)
  • začneme tvarovať guličky, ktoré buď necháme bez zdobenia, alebo polejeme čokoládou, či vyvaľkáme v kokose
  • guľky dáme na noc do chladničky a ráno sa do nich môžeme s chuťou pustit :)









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára