pondelok 26. októbra 2015

Homemade VEGAN Banana ICECREAM

Zmrzlina : banán/mango a banán/čučoriedky

Ahoj :) Leto už je za nami a tak ma dnes ma chytila chuť si ho trošku pripomenúť. Chcela by som sa s vami podeliť o jeden z mojich obľúbených letných receptov a to je recept na domácu VEGAN zmrzlinu. Jej základ pozostáva iba z JEDNEJ ingrediencie a tou je BANÁN. Čím zrelší banán, tým lepšie, takže je to výborné zužitkovanie už zhnednutých banánov, ktoré by veľa ľudí vyhodilo.
Kľudne môže mať úplne hnedú šupku, dôležité je, aby bol vo vnútri dobrý. Zrelé banány majú oveľa viac cukru ako tie pekné žlté, a preto do hotovej zmrzliny už nie je treba pridávať žiaden cukor.

Na zmrzlinu budeme potrebovať :
  • zrelé banány ( jeden menší banán je cca jeden kopček zmrzliny )
  • ostatné ingrediencie podľa toho, akú príchuť by sme chceli 
  • moje najobľúbenejšie ingrediencie sú : horká čokoláda, lesné ovocie, škorica

Zmrzlina : čistý banán, škorica a strúhaná horká čokoláda

Postup :  

Banány ošúpeme a nakrájame na širšie kolieska, dáme do nádoby ( ja používam obedár ).
Dáme ich do mrazáku, najlepšie na noc. Na druhý deň ich vyberieme a rozmixujeme ( ja používam tyčový mixér a zvláda to ). Ak nechceme pridať žiadnu príchuť, môžeme rovno servírovať a jesť. :)
Ja pridávam do mixéra buď mrazené lesné ovocie a škoricu, alebo nastrúhanú horkú čokoládu a škoricu.
Recept je úplne jednoduchý a zvládne ho každý. :) Výsledok je zdravá a veľmi chutná domáca zmrzlina, ktorú všetkým odporúčam. V lete sme si ju s manželom pripravovali snáď každý druhý deň. Dúfam, že sa vám recept páči a pripomenie vám trošku leto. :)
Prajem ešte pekný deň. :)


Zmrzlina : čistý banán a banán/lesné ovocie a strúhaná čokoláda





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára