utorok 20. októbra 2015

PALETKY ZOEVA SMOKY a NATURALLY YOURS

Ahojte :) Dnes by som Vám chcela predstaviť dve moje najobľúbenejšie paletky, ktoré využívam ako u mňa v salóne, tak aj doma na sebe. :)
Sú to paletky od značky ZOEVA- a to paletka NATURALLY YOURS a paletka SMOKY. Značka ZOEVA je pre mňa č.1, čo sa paletiek a štetcov celkovo týka (o štetcoch budem určite pisať tiež). :) Palety majú nielenže krásny dizajn, ale aj jednotlivé balenia majú výborne kombinované farby tieňov, ktoré možno medzi sebou ľahko kombinovať a docieliť tak veľa krásnych vizáži :)
Dnes by som teda povedala niečo k paletkám, ktoré sú ladené do prírodných tónov. Krásne nimi vieme nakombinovať či už denné nahé líčenie, alebo aj výraznejšie až dymové. Pod tiene vždy používam podkladovú bázu- tak isto od značky ZOEVA, Tiene budú mať vďaka nej výraznejšiu pigmentáciu a nebudú sa usádzať v zárezoch viečok, naopak, budú krásne držať. :) Tiene ( aj napriek tomu, že niektoré sú matné ), veľmi dobre kryjú a neprášia sa, k čomu pomáha aj použitie podkladovej bázy. Majú výbornú výdrž a dobre sa s nimi pracuje. Sú citlivé k očiam a nemajú s nimi problém ani moje zákazníčky, ktoré majú alergie. Pomer cena/kvalita je podľa mňa úžasný, jedna paletka stojí ba 18.99 EUR, čo považujem za nadmerne priaznivú cenu. Paletky sú veľmi pekne balené a určite potešia aj ako darček :) Dostanete ich kúpiť  TU :)





Pripájam fotky, na ktorých som používala tieto dve paletky, prevažne som využívala moje obľúbené odiene a to :

  • FIRST LOVE, PURE, SOFT SEXY, SLOW DANCE : paletka NATURALLY YOURS
  • BELIEVE THE MOON, SOUL SEARCHING, ELEGANT CHAOS : paletka SMOKY


Paletka NATURALLY YOURS, použité tiene : FIRST LOVE, PURE, SOFT SEXY
Paletka NATURALLY YOURS, použité tiene : FIRST LOVE, PURE, SOFT SEXY


Paletka SMOKY : BELIEVE THE MOON, SOUL SEARCHING, ASHES AWAKE



EYESHADOW PALETTE / NATURALLY YOURS

POPIS PRODUKTU

Sofistikovaná paleta očných tieňov

" Sophistication with simplicity "
Paleta prirodzených, nude odtieňov zvýrazní krásu každej ženy. Ideálna na denné alebo dymové líčenie.

Nude is timeless, nude is coolness, nude is en vogue!

Prečo ju milujeme:
  • perfektná paleta základných farieb
  • vytvorí jednoduché elegantné líčenie
  • nová, ultra-mikronizovaná textúra

Formula: Mikronizované pigmenty // Bez parabénov // Bez minerálnych olejov
Finish: Matte // Satin // Metallic // Duo Chrome



EYESHADOW PALETTE / SMOKY

POPIS PRODUKTU

Sofistikovaná paleta dymových očných tieňov

" Dusk to dawn nocturnal "
Temnota do magických odleskov farby zahalí a kým všetko bude spať, nový svet sa zjaví. Paleta mystických, temných a dymových farieb z Vás spravia kráľovnú noci.
Resist anything except temptation.

Formula: Mikronizované pigmenty // Bez parabénov // Bez minerálnych olejov // Bez ftalátov a parfémov // s vitamínom E // sýta pigmentácia // ľahký blending
Finish: Matte // Pearl // Metallic


  Ak by Vás niečo zaujímalo, napíšte mi, rada odpoviem, pekný deň :)











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára