štvrtok 22. októbra 2015

POHODLNOSŤ NADOVŠETKO :)


Ahoj :) Zajtra je tu konečne piatok, ( aj keď pre mňa je tento víkend až do soboty poobedia pracovný, keďže je obdobie stužkových a ja sa momentálne ani nezastavím, toľko mám roboty ), ale moja práca ma baví, takže mi to vôbec nevadí :)

Keďže aj dnes ma čaká celý deň strávený líčením a česaním, volila som do práce tento ležérny a pohodlný outfit. Boyfriend rifle - ach áno, mám slabosť na Boyfriend rifle, aj keď som nízka a keď si k nim dám tenisky, nohy sa mi ešte viac opticky skrátia, ale aj tak im neviem odolať :)
Dnes som ich kombinovala s mojim najnovším včerajším úlovkom, a to úplne TOP svetrom, ktorý má zaujímavý lesklý materiál, ale zvnútra je príjemne hladký, objavila som ho včera v Second Hande-mali všetko za 3 EURA ...myslím, že som dobre nakúpila! :) Aj ruksačik mám zo Second Handu, ale ten už má pár rokov, je pravda, že som ho nenosila, ale teraz prišiel konečne jeho čas :) Obuté mám tenisky zn. Nike, tieto nízke som zháňala snáď mesiac, pretože nikde nemali moju veľkosť, nakoniec som ich zohnala v obchode SIZER v Auparku. Tiež ich teraz veľmi rada nosím a kombinujem s rôznymi outfitmi. Outfit je pohodlný, nieje podľa mňa prekombinovaný a hodí sa pre mňa do práce- našťastie nemusím chodiť formálne oblečená. :)
Tak isto ho veľmi rada nosím aj von, na nákupy s kamoškou, len tak do mesta :)

Na sebe mám :

  • Boyfriend rifle - Terranova
  • Sveter - Second Hand
  • Tenisky - Nike Air Force 1
  • Ruksak - Second Hand










                                                                                          

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára