streda 21. októbra 2015

KEĎ MÁ MANŽEL VKUS NA ŠILTOVKY :)



Ahojte :) Dnes bolo vonku opäť trošku prívetivejšie počasie, o pár stupňov teplejšie, čo som neváhala využiť a vytiahla jeden asi z posledných ľahších jesenných outfitov. Stále som v nadšení z mojej novej koženej bundičky a tak sa ju snažím vtesnať do všetkých terajších outfitov a čo najviac si ju ešte užiť, kým ju vymením za zimnú bundu a kabát :)

Outfit bol zhodnotený, že mi pár rokov uberá a namiesto mojich 27 rokov vyzerám na 17- čo mi nevadí, možno niekde dostanem aj nejakú tú študentskú zľavu! :))))

V tomto outfite sa cítim veľmi pohodlne, šiltovka veľmi dobre poslúži, keď je na hlave výbuch a neviem čo s ním :) Manžel má na šiltovky slabosť, takže vždy je z čoho vyberať,  máme rovnaký vkus na módu, takže sem tam nieje na škodu mu prehrabať skriňu a požičať si dáku tú šiltovečku, šatku, alebo podkolienky, na ktoré má tiež slabosť- a to mne vyhovuje! :) Kockovaná košeľa je síce už na každom rohu, no neviem sa s ňou rozlúčiť a nosím ju veľmi rada len tak miesto opasku, alebo pod bundu :)



  • Šiltovka : METAL MULISHA
  • Tenisky : Sport Direct
  • Bunda : New Yorker
  • Mikina : Second Hand
  • Košeľa : Terranova
  • Rifle : GATE
  • Kabelka : F&F











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára