nedeľa 18. októbra 2015

POP ART DRESS

Pekný večer :) Nedá mi to a tak sa s Vami musím podeliť o ďalší z mojich obľúbených outfitov.
Keď mám chuť nezapadať v dave, rada si obliekam tieto farebné športové šaty, na ktoré som narazila v lete v jednom outlete. Majú polodlhý rukáv a sú z príjemného materiálu podobnému tenkej teplákovine.
 Rada ich kombinujem buď s koženou bundou, alebo s touto rifľovou, ktorú mám už snáď 10 rokov zo Second Handu a stále ju mám s čím kombinovať. :) Obúvam si dnes boty s hrubým podpätkom, ale nosievam k týmto šatám aj biele Conversy alebo biele Nike tenisky. Medzi moje nové úlovky patrí čierna crossbody kabelka, ktorú som kúpila včera v Tescu za 10 Eur- no NEKÚP TO! :)
Ďalej nesmie chýbať môj ušatý klobúčik, ktorý ľudia na mne buď neznášajú alebo sa im páči. :)
Outfit dopĺňam výrazným rúžom, tentokrát je to Rimmel Kate Moss- odtieň 107 :)

  • Šaty : Outlet
  • Riflová bunda : Second Hand
  • Klobúk : GATE
  • Topánky : Deichmann
  • Kabelka : Tesco




















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára