sobota 17. októbra 2015

NUDE LIPS

Ahoj :) Keďže sa ma často pýtate, aký rúž je vhodný na bežný deň, nejaké pekné nude odtiene, ktoré možno skombinovať či už s jemným líčením, alebo aj výraznejším napríklad s dymovým líčením očí.
Dnes sa udem venovať mojím dvom najobľúbenejším nude odtieňom, na ktoré nedám dopustiť a to:
  1. MAC  : Matný odtieň KINDA SEXY
  2. RIMMEL : Kolekcia KATE MOSS odtieň 101




Keďže samotný rúž nikdy nevynikne úplne bez kontúrky, a tak isto slúži kontúrka na pekné orámovanie a ohraničenie pier, používam najradšej nasledujúce dva odtiene, ktorých výhoda je, že ich môžete skombinovať s obidvoma odtieňmi rúžov,a jemne zmeniť odtieň rúžu.

  1. ESSENCE : lipliner odtieň 11 IN THE NUDE
  2. ESSENCE : lipliner odtieň 05 SOFT BERRY
Bledší odtieň čiže 11 IN THE NUDE môžete používať aj na jemné vytieňovanie pier a použiť len priesvitný lesk, je to neutrálna farba a nepokazíte s ňou nič, skvelo poslúži ako podklad skoro pod všetky nude odtiene rúžov :)

Môj jednoznačný favorit čo sa rúžov týka je MAC, milujem ich matné odtiene - VŠETKY ! :-)
majú neskutočnú výdrž a pigmentáciu, najviac som si obľúbila z nude odtieňov Kinda Sexy, ale aj ostatné sú krásne, určite si každá z Vás nájde svojho favorita :) Rúž je síce matný, ale aj tak mi pery nevysušuje a neusádza sa v zárezoch pier ale pekne drží na nich. Cena je 20 Eur ale fakt to za tu kvalitu stojí.
Druhý môj obľúbenec je mierne do ružova, je od Rimmel, matný odtieň a na skvelú výdrž a konzistenciu a tiež pekne hydratuje. Cena je tu prijateľnejšia a to 5Eur.






  • Vľavo foto bez rúžu, vpravo použitá kontúrka 11 in the nude a rúž Rimmel 101 


  • Vľavo foto bez rúžu, vpravo použitá kontúrka 05 soft berry a rúž MAC Kinda sexy
Tak, dúfam, že sa Vám článok páčil, ak by Vás zaujímalo niečo čo sa týka kozmetiky, vlasov, napíšte mi a rada urobím recenziu, alebo poradím. 

Pekný zvyšok dňa prajem Všetkým :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára