piatok 23. októbra 2015

Paleta ZOEVA : COCOA BLEND - Testovali sme :)


Ahojte :) Je skoro deväť hodín večer a ja som pred chvíľkou prišla z práce, dnes bol úplne perný deň, 7 líčení a 8 účesov za mnou, všetci odchádzali spokojní, tak som spokojná aj ja :)

Okrem iného som dnes testovala novú paletku od značky ZOEVA - Cocoa Blend, ktorú som dostala pár dní dozadu od môjho manželíčka, ktorý vždy vie, ako ma prekvapiť a potešiť :) Paleta má opäť, ako aj pri ostatných paletkách od značky ZOEVA- krásny obal a výborne nakombinované tiene, ktoré spolu veľmi dobre ladia. Tiene sú výborne pigmentované, majú aj kvalitnú konzistenciu, netrúsia sa a z očí neopadávajú. Dostanete ich ako aj ostatné produkty tejto značky kúpiť TU




Samozrejmosť, o ktorej som už písala je pod tiene VŽDY použiť podkladovú bázu, ktorá predĺži ich životnosť a zvýrazní pigmentáciu.Ja používam výhradne podklad od ZOEVA, najviac mi vyhovuje.
Pripájam dnešnú vizáž s použitím tejto testovanej paletky.
Po dnešnom dni som si paletku veľmi obľúbila, bude patriť medzi moje NAJ :)

POPIS PRODUKTU

Sofistikovaná paleta očných tieňov COCOA BLEND

A Taste of Temptation"
Cocoa Blend paleta očných tieňov vznikla z našich sladkých hriechov. Inšpirovaná teplými farbami praliniek, odtieňmi delikátneho nugátu a perleťových tónov marcipánu pre zvodné glamour líčenie. Táto paletka je ódou na ženu, ktorá je sama o sebe pokušením s kúskom zakázaného, čo ju robí extra tajomnou a žiadanou.

Mikronizované pigmenty // Bez parabénov // Bez minerálnych olejov // Bez ftalátov a parfémov // s vitamínom E //
// sýta pigmentácia // ľahký blending //
Finish: Matte // Metallic // Satin // Duochrome // Pearl // Matte with Glitter


Pri líčení očí použité odtiene : Bitter Start, Substitute for love , Freshly Toasted, Infusion
                                                              Rúž MAC : Kinda Sexy                                                                                                                                                                                                                     










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára