nedeľa 18. októbra 2015

I LOVE MY JACKET

Ahojtee :) Je síce nedeľa, ale pre mňa na hodinku bola pracovná, bola som nalíčiť dve klientky, ale keďže svoju prácu milujem tak mi nevadí občas obetovať aj kúsok z môjho voľna :)
Dnes obliekam svoje obľúbené kúsky, a to je hlavne bunda, asi to poznáte, že nájsť tú správnu koženú bundu, aby sadla a vyhovovala, nieje vôbec ľahké. Mne sa tú moju podarilo nájsť úplne náhodne, v najväčších letných horúčavách v New Yorkeri, vo výpredaji za 19 Eur ! Sedí mi ako uliata a ešte sa mi aj páčia jej detaily, to že má čierne zipsy a doplnky, takže ju môžem kombinovať aj zo striebrom aj zlatom, má super materiál, ktorý verne imituje kožu ( Ja sa vyhýbam pravej koži, kožušinám, ako aj všetkému, čo je živočíšneho pôvodu ) :)
Ďalej mám na sebe šatku, ktorú mám už asi 4 roky a mám ju zo Second Handu a tiež patrí medzi moje obľúbené kúsky :)
Topánky, to bola láska na prvý pohľad, sú z Deichmannu, sú neskutočne pohodlné, rada ich nosím skoro ku všetkému, dokonca sa mi ich pekne podarilo skombinovať aj s maskáčovými teplákmi.
Kabelka je cez kamošku, a nemohla som ju tam nechať, je proste TOP :) Osobne zimu neznášam ale toto obdobie jesene keď môžem nosiť bundičku a rifle a je mi fajn proste milujem :)
Nabudúce pofotím moje outfity aj podrobnejšie, ale dnes ma narýchlo cvakol manžel :)




  • Bunda : New Yorker
  • Šatka : Second Hand
  • Topánky : Deichmann
  • Kabelka : značku neviem :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára